Sugarfree i Havas Media odpowiedzialne za launch nowej marki e-commerce

150x110

Agencja Sugarfree we współpracy z domem mediowym Havas Media wprowadzają na polski rynek nową markę e-commerce – UCANDO. Agencje, które są częścią Havas
w Polsce przygotowały całościową kampanię reklamową nowej marki,
z przeznaczeniem do telewizji, prasy oraz internetu.

UCANDO to platforma internetowa oferująca szeroki wybór części samochodowych. Markę na tle konkurencji wyróżniają usługi wspierające użytkownika, takie jak: możliwość uzyskania porad ekspertów – online i przez telefon, wskazówki dotyczące naprawy samochodów oraz 30-dniowa możliwość darmowego zwrotu zakupionych części.

Kampania reklamowa ma zasięg ogólnopolski. Spoty reklamowe UCANDO można oglądać od 10 sierpnia na głównych krajowych stacjach telewizyjnych: TVP 1, TVP 2, TVP Tematyczne, TVN, Premium TV, Polsat oraz Polsat Tematyczne. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Wsparcie w obszarze digital zapewniła agencja Marketing House.

 

Więcej informacji na temat UCANDO:

www.ucando.pl

https://www.facebook.com/UCANDOPolska

Spoty:

http://gohav.as/c3edc061

http://gohav.as/5fb95114


dostarczył infoWire.pl